30 Mayıs 2010 Pazar

Açma

Herkese güzel bir hafta diliyorum,sevgiler.



Malzemeler

1 çay bardagi seker
2 yumurta (biri içi için,biri üzerine sürmek için)
1 su bardagi süt
1/2 su bardagi ilik su
1 su bardagi siviyag
1 paket yasmaya (42g)
1 tatli kasigi tuz
aldigi kadar un

Yapilisi

Ilik suya yasmayayi atip,erimesini saglayin. Diger malzemeleride karistirip yumusak bir hamur elde edin. Üzeri temiz bir bezle kapatip,1-2 saat dinlendirin ve mayalanmasini saglayin. Dinlendikten sonra avuç içi kadar alin ve elinizde uzun serit sekli verin...ve kivirarak ters yönde birbirine yapistirip simit sekli verin. Üzerine yumurta sarisi sürüp,istege bagli susam veya çörek otu serpistirin...180 derece firinda pisirin.

Tarifi blogcu'dan bir siteden almisim ama bir türlü siteyi hatirlayamadim üzgünüm eger kendi tarifini kisi tanirsa bana bildirip hemen adresini eklerim,yine de belirtmek istedim.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim açmalara bittim puf puf maşallah.Elle
rine sağlık fırından yenimi çıktılar afiyet olsun size kocaman öpüyor mutlu haftalar diliyorum...

meltem beker dedi ki...

Puf puf şahane açmalar :)
Ellerine emeğine sağlık Hurişim:)
kucak dolusu sevgiler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

ELLERINE SAGLIK HARIKA OLMUS CANIM
SEVGILER

susamcorekotuFeriha dedi ki...

sen bu işi profosyonelce yapıyosunda bizden mi sakladın yoksa:)))çok beğendim bilesin
sevgiler

keskinli dedi ki...

canim acmalar enfes olmus yani
mayali hamurlar benim favorimdir hep
ellerine saglik
süt kremesini bende sekere yakalanmadan yerdim
sen gibi ama simdi pastada börekde kendimizi avutuyoruz iste kiyisindan kösesinden hahah:))
Rabbim dermensiz dert vermesin bugününe binlerce kez sükürler olsun
öptüm kendine iyi bak güzel bir hafta dilerim...

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Kızımla açmalara baktık, baktık, ağzımız sulandı. Nefis bir görüntü, ellerine sağlık. Afiyetler olsun. Sevgiler.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nasılda güzel görünüyorlar.Yanımda gibi. Uzansam alacakmışım gibi.
Sevgiyle kal.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

offfffffff ye beni diyorlar resmen ya:)) hamarat arkadaşım çok hızlısın maşallah börekle pilavı kaçırmışım onlarda nefis olmuş ellerine sağlık Hurişim çook öpüyorum

HADİYE dedi ki...

Merhaba,

Açmaların çok güzel poz veriyorlar.Ellerine sağlık.

Sevgiler*

mutfakteyze dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık..

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim