27 Nisan 2010 Salı

Elmali damla çikolatali muffin

Lezzetli bir muffindir,hamuru hafif islak,yumusacik:))



Malzemeler

1 su bardagi yogurt
1 su bardagi un
1 su bardagi toz seker (1.5 parmaktan az)
1 tane sekerli vanilya paketi
1 paket kabartma tozu
2 yumurta
25g erimis tereyag
1 tane elma
50g damla çikolata

Yapilisi

Bir kab içerisine yogurtu,unu,toz sekeri,sekerli vanilya,kabartma tozu,yumurtayi ekleyip iyice karistirin,erimis tereyagi ekleyin.

Hamuru muffin kaliplariniza paylastirin. Elmayi soyup minik küpler halinde dograyip hamurlarin üzerine paylastirin,ve damla çikolatasi serpistirin. 180 dereceli önceden isinmis firina verip 20 dk pisirin (firininizi kontrol edin yinede).

16 yorum:

Gönülünce dedi ki...

Elmalı mafinlere bende bayılırım hafif ıslak hımmm nefiss olmuş...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

ozguluntarifleri dedi ki...

cokkk nefis olmus Huriyecim ellerine saglik elmali olan herseyi cok seviyorum muthis bir lezzet olduguna eminim.
kucak dolusu sevilerimi biraktim canim.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Huriyecim ellerine saglik canim...Sevgilerimi yolluyorum.

Baharcicegi dedi ki...

elmayla cikilota olurda nefis olmazmi,iki tanesini aldim bile
ellerine saglik canim öpüyorum

saniyesultan dedi ki...

of of ne kadar canlı aldım gidiyorum...canım seni çok öpüyorum

Adsız dedi ki...

wawww çok güzel gözüküyor eelrine sağlık

Unknown dedi ki...

Canım kardeşim yokluğumda bıraktığın yorumlar için çokkk teşekkür ederim.MUffinler harika el
maya aşığım zaten ellerine sağlık kocaman öpüyo
rum...

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyor,ellerine sağlık,canım acayip çekti vallahi:)))

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Tarifi not ettim. En kısa zamanda deneyeceğim.
Sevgiyle kal.

made in funda dedi ki...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw süper görünüyor hurişim.ellerine sağlık.

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canım..öpüyorum seni sevgiler hurişim):))

susamcorekotuFeriha dedi ki...

HURİYECİM CANIM,BU NE GÜZELLİK?? BU ISLAKLIĞI SAĞLAYAN NEDİR TABİRİ CAİZSE BURNUNU BATIRA BATIRA YENECEK CİNSTEN OLMUŞ AMA YİYEBİLENE:(((

MUTFAKISTAN dedi ki...

NASIL GUZEL GORUNUYOR CANIM
ELLERINE SAGLIK
SEVGILER

hdidem95 dedi ki...

huriyem ne güzel olmuş değişik ellerine sağlık canım benim öptüm sevgiler

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Kızımın çok seveceğine eminim. Ellerine sağlık, harika görünüyor. Afiyet olsun. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

CANIM MERHABALAR
NASILSIN HURİYECİM BENİM PROBLEMLER VAR YARDIMCI OLURSAN SEVİNİRİM YORUM YAZ BÖLÜMÜNDE BENİM MSN ADRESİM GÖRÜNÜYOR NEDEN ACABA BİRDE YAYINLAMAYA BAŞLADIM AMA YAYINLADIKLARIM ARKALARDA ÇIKIYOR ESKİLER ÖNDE KALIYOR
BU ARADA GÜZEL TARİFLER YAYINLAMIŞSIN ELLERİNE SAĞLIK MÜSAİT OLDUĞUNDA İLGİLENİSEN SEVİNİRİM
ÖPTÜM SENİ
SOFRAKEYFİM,MÜJGAN

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim