19 Kasım 2009 Perşembe

Soganli Biftek

Cok severek yedigimiz lezzettir herkese tavsiye ederim...hepinize sevgilerimi gönderiyorum arkadaslar.



Malzemeler

8 dilim biftek (veya kaç kisiyseniz)
3 tane sogan
3 yemek kasigi tereyagi
karabiber, pul biber, tuz

Üzerine


1 tane kirmizi biber
rendelenmis kasar peyniri
pul biber
tuz

Yapilisi


Bir çorba kasigi tereyagini erittikten sonra, biftekleri kizartin. Ayri bir tavada piyazlik dogranmis sogani 2 yemek kasigi tereyagi ile kavurun. Karabiber, pul biber ve tuz ile tatlandirin. Firin tepsisine etleri dizin. Üzerine kavrulmus sogani etlerin üzerine paylastirin. Kirmizi biberi ince seritler halinde kesip, soganli karisimin üstüne dizin. Rendelenmis kasar serpip firinda kizarana dek pisirin. Sicak olarak servis yapin.

Afiyet olsun,

22 yorum:

Disalce dedi ki...

ben soğanı hiç yemem ama yiyenler için çok güzel bir tarife benziyor..keşke yeseydim dedirtiyor insana canım...

ellerine sağlık..

Flame dedi ki...

Saniyecim enfesss gözüküyorrr. Bifteğe bayılırımmmm ben :D Eline sağlıkkk..

Flame dedi ki...

Saniyecim enfesss gözüküyorrr. Bifteğe bayılırımmmm ben :D Eline sağlıkkk..

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Hiç bu şekilde denememiştim, nefis görünüyor, ellerine sağlık. Sevgiler.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Canımya sorma senden başka arkadaşlarımda uyardı sayfama giriş yapılamıyormuş...Ben bu gibi durumlardan hiç anlamıyorum kardeşime rica ettim ilgilenecek bakalım...Sayfadan bir kaç şeyi kaldırdım bakalım bundan sonra neler olacak...Birde isimsiz birinden acaip bir kod yorumu aldım yayınlamadım bu duruma üzüldüm ...Bilerek birileri zarar veriyor gibime geliyor ama bilmiyorum...Neyse arada girip yorum bırak canım beni yanlız bırakmayın...
Yemeğine bayuldım kurban bayramında et bol olunca yapmalı...Ellerine sağlık arkadaşım...
Sımsıcak sevgilerimi bırakıyorum...

Unknown dedi ki...

Hurişim canım harika görünüyor ellerine sağlık
ama benim şimdi canım çekti.Kocaman öpüyorum...

aslı dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Soğana da bifteğe de bayılırım.Görüntü de beni ye diyor.Çok güzel bir lezzet olmuştur eminim.
Sağlıklı günler diliyorum canım.öpüyorum.

meltemmutfakta dedi ki...

Huriş ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor:)
Size afiyet bal şeker olsun:)
sevgilerimle,
http://www.meltemmutfakta.com

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
Sevgiyle kal.

hayat dedi ki...

Huriyeciğim, harika bir görüntü.Eline sağlık.
Sevgilerimi gönderiyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok lezzetlidir huriyeciğim afiyet olsun.
sevgiler güzellikler sana canım

PINAR dedi ki...

hımm...ellerine sağlık.Nefis olmuş,bifteği bi de böyle denemek lazım demek ki...

Ferkay dedi ki...

Huriyecim görüntüsü iştah açıcı tadı kimbilir nasıldır. Ellerine sağlık.
Sevgiler...

made in funda dedi ki...

offfffffffffffff muhteşem bişey bu muhteşem.harikasın canım..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

HURİYECİM CANIM KARDEŞİM,ŞİFA OLSUN YARASIN,SEVGİLERİMLE ALLAH A EMANET OL

akasyakokusu dedi ki...

canım kelebeğim..listede gördükçe bu bifteği canım çekti..ama gelip yazamadım malum haftasonu biliyosun bizim veletlerde iş güç çok olur..birde bayrama kadar burda grip fazla görülünce okulları tatil yaptılar..neyse bifteğe gelelim:)))içime sine sine et alamıyorum amanın burda ....eti kesip satıyolarmış kaç yerde yakalamışlar hemde dibimizde..bayramı bekliyorum sağlıklı kırmızı et yemek için:)))hurişim yapmış bende yerim hemen eline sağlık afiyetler şifalar olsun..dikkat et kendine..

keskinli dedi ki...

hurisim enfes olmus canim görüntüsü bile yetiyor
ellerine saglik sevgiler bu arada sagligin nasil gidiyor hersey yolundami?? öptüm

Baharcicegi dedi ki...

evdeki tadilattan yorulan ben tam yerine gelmisim,bu nefis biftegi oldugu gibi aliyorum tabagini sonra getiririm
kelebegim ellerine saglik cok öpüyorum

angel dedi ki...

canim arkadasim ne kadarda beceriklisin tariflerine bakmaya yzamaya ddoyamiyorum:)
sevgilerle

meltemmutfakta dedi ki...

canım yorum için teşekkürler :)
güzel bir hafta geçirmeni diliyorum :)
sevgilerimle,

saniyesultan dedi ki...

güzel yorum için sağol canım,bifteğide çok severim..ellerin dert görmesin...

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık cnm harika görünüyor
mutlu haftalar
sevgiler

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim