23 Kasım 2009 Pazartesi

Gittin anneannem...

Gittin güzel anneannem simdi ben sensiz ne yapicam içim aciyor içim sizliyor duydugumda içkirikla agladim dedemden sonra simdi sen...resmin gögsümün üzerinde ona bakarak seni bol bol öpüyorum hissederek...ama olmuyor iste...acim büyük,artikin kimin elini öpücem,kimin duasini alicam,kim bana güzel kizim güzel torunum diyecek...kim beni senin gibi sarip öpücek...beni sen büyüttün sevgini sevkatini verdin,rahmetli dedemle...doyamadim sizlere,lanet olsun bu gurbet beni senden ayri tuttu ama sen hep derdin mutlu olun yeterki,ama yine dayanamazdin senden uzakta oldugumuz için sessizce aglardin.

Beni ben oldugum torunun oldugum için karsiliginda hiçbirsey beklemeden hep sevdin,kim sevicek kim senin gibi, o pamuk ellerin gibi beni oksayip öpücek kim? senin yoklugun içimi acitiyor hemde çok,bunlari yazarken göz yasim dinmiyor ellerim titriyor çünkü sen gittin yoksun artikin...seni ve dedemi hiçbir zaman unutmucam unutamam'da aciniz hep içimde olacak,ama günler geçtikçe özlemle hep dedemi andim aciyla,simdi seni hep özlemle anicam hasretle...bir daha kollarina alip simsiki beni sarip öpememenin hasretiyle anicam.

Mekanin cennet olsun güzel anneannem...canimin içiydin...son kez seni sarip öpememenin acisini çekiyorum ama anneme dün söyledim seni benim için simsiki sarsin dedim insallah hissetmisindir...bugüne vefat haberin geldi kara gün oldu,seni çoooook seviyorum hosçakal canimin içi.

33 yorum:

Flame dedi ki...

Seni o kadar iyi anlıyorum ki..
Ben annanemsiz 2. bayramı geçireceğim ve içim kırık dökük. Yeri dolmaz dedem hayatta ama o da annanemden sonra yaralı kaldı.. Çok zor yokluğuna alışmak.. Onların sevgisi, yürekleri ahhh ahhh..

Acını içtenlikle paylaşıyorum..
Başın sağolsun..

mutfaktakizaman dedi ki...

cok uzuldum canim:((
basin sag olsun Allah geride kalanlara saglik sihhat versin

Adsız dedi ki...

hurişcim başın sağolsun......Allah sizlere ömür versin inşallah........NAgehan
wwww.nagehankotan.blogspot.com

Ferkay dedi ki...

Huriyecim başın sağolsun canım. Anneanneciğinin mekanı cennet olsun.Allah sabır versin canım.
Sevgiler...

egeli dedi ki...

CANIM,BAŞIN SAĞOLSUN,MEKANI CENNET OLSUN İNŞALLAH ANNEANNECİĞİNİN.

angel dedi ki...

canimmm basin sagolsunn allah sabir versinn mekani cennte olsunn...seni cok iyi anliyorumm.allah ahirette ayirmasin...

Unknown dedi ki...

Canımmmmm başınsağolsun.Rabbim sabırlar versin anneanneciğinin mekanı cennet olsun öpüyorum...

made in funda dedi ki...

Allah rahmet eylesin canım.mekanı cennet olsun.çok üzüldüm...

CAHİDE dedi ki...

Allah rahmet etsin anneannene mekanı cennet olsun inşaallah.Bende kaybedeli çok oldu anneanemi.Rabbim cümlesinin kabrini nurla doldursun.
Uzun zaman görüşmeyeli iyisindir inşaallah canım.Allah'a emanet ol..

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

Başın sağolsun Allah rahmet eylesin. Öyle güzel anneannelerin yeri mutlaka Cennet'tedir.
Sana ve yakınlarına sabır diliyorum.
Sevgilerimle,

hdidem95 dedi ki...

canımm başın saolsun öncelikle nur içinde yatsın anneanneciğin mekanı cennet olsun neyapacaksın bacım ölüme çare yok malesef allah sizlere uzun ömürler versin öptüm seni kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım başınsağolsun çok üzüldüm...Allah Rahmet Eylesin mekanı cennet olsun inşallah.
Anneannelerimizin yeri bir başka değilmi.Senin için de çok özelmiş.Gurbette olmanın en zor yanı bu olsa gerek.Zaten özlemini duyduğun kişilerin bir de acı haberlerini almak ve sevdiklerinin yanında olamamak.
Sana ve ailene Allah'tan sabırlar diliyorum.Allahım başka acı keder göstermesin.
öpüyorum canım...
www.aslihansahin.blogcu.com

Terazi dedi ki...

bugün biraz vaktim vardı da şöyle bir bakayım bloglara dedim ve "bir dut masalından" buraya ulaştım..
benim de içim bir tuhaf oldu, boğazım düğümlendi..
benim de pamuk anneannem var, beni büyüten, bana "ilk göz ağrım" diyen.. yarın ziyaretine gidecektim.. şimdi yarını sabırsızlıkla bekliyorum, bir an önce sarıp koklamak için...
ne denebilir ki acınızı paylaşmak için "Allah sabır versin"den başka..

Saliha dedi ki...

Allah rahmet eylesın nur ıcınde yatsın,cok özlenıyorlar ben hala ananemın eksıklıgını hıssederım:(

burcuu dedi ki...

Sizi çok iyi anlıyorum, yazınızı okurken de gözyaşlarımı tutamadım :( Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun.. benim de bitancikdir ananem ve allah uzun ömür versin, aklıma bile getirmek istemiyorum onu kaybetmeyi..siz yaşamışınız, tesellisi yoktur eminim ama, allah sabır versin sizlere..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

huriyeciğim allah rahmet eylesin,
aleye sabırlar dlerim canım :(
başınız sağolsun canım (

Feyza Fidan dedi ki...

Hurişim, başınız sağolsun, mekanı cennet olsun annaneciğinin.. Allah sizlere uzun ömür versin inşallah..
öpüyorum seni..

YASAMİNKİYİSİNDAN dedi ki...

SELAM CANIM..CANIM BENİM BAŞIN SAĞOLSUN ANNEANNENİN MEKANI CENNET OLSUN.İYİ AKŞAMLAR CANIM SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM

keskinli dedi ki...

canim basin sagolsun kelimeler bogazima dügümlendi
rabbim sana ve tüm ailene sabirlar versin baska aci keder göstermesin

Adsız dedi ki...

basin saga olsun canim
allah rahmet eylesin...
kendini toparlamaya bak


www.yenitadlar.blogcu.com

En delice esen seher yeli, en güneşli günler, en parlak gecedir bayramlar. Kurban Bayramınız kutlu, her şey gönlünüzce olsun.

Adsız dedi ki...

Başın sağolsun canım. Bayramını kutlar; esenlikler dilerim.

sevgipenceresi.blogcu.com

TAZE NANE dedi ki...

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
Çok başın sağolsun canım.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Başın sağolsun Hurişim Allah sabır versin..Hayırlı bayramlar çok öptüm canım..

meltemmutfakta dedi ki...

Canım Allah sabırlar versin.
Hepinize başsağlığı diliyorum...
Acını tahmın ediyorum allah geride kalanlara uzun ömürler versin...
sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

Canim benim basin saolsun. Allah annanenin mekanini cennet etsin, nurlar icinde yatsin insallah. Sana ve ailene sabirlar diliyorum.

Adsız dedi ki...

selam canım
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun anneanneciğinin
başın sağolsun canım.
inşallah bu yazımı gönderebilirim bir türlü beceremiyorum

Bu en mutlu günümüzde, güzel ve özel insanlara, hani vazgeçemediklerimize, saygılarımızı, sevgilerimizi, dualarımızı gönderiyoruz.

sofrakeyfi,müjgan

yemekgüncesi dedi ki...

selam canımcım
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun anneannenin. çok üzüldüm başın sağolsun canım geride kalanlara Allah ım sabırlar versin nur içinde yatsın inşallah

yasemin dedi ki...

cncanim ablacim basin sagolsun seni en iyi ben anliyorum Anneanem cok skr hayatta ama iki dedemide kaybettim cok aci bi durum Allah kalanlara sabir versin :( kendini fazla üzme en azindan kavusma ümidimiz var , gün gelicek bizde sevdiklerimizin yanina göc edecegiz ... Aeo ablacim ..

sofrakeyfi dedi ki...

canım huriyecim iyisindir umarım
iyi pazarlar öptüm seni güzelim

sofrakeyfi,müjgan

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım benim başınız sağolsun herkese sabırlar dilerim, biliyorsun ki ben de hala babacığımın arkasında gözyaşı döküyorum inan bana ne yazık ki zaman her şeyin ilacı değil günler geçtikçe daha çok özlüyorsun ama ne yazık ki hayat da bir yandan akıp gidiyor tatlım; sabırlar diliyorum...

Sevgiler,
Evren

Baharcicegi dedi ki...

Canim basin sagolsun mekani cennet olsun, ailenin cinarini kaybetmsiniz sabirlar diliyorum

hunerlieller dedi ki...

cok uzuldum canim:((
basin sag olsun Allah geride kalanlara saglik sihhat versin

Adsız dedi ki...

Canim benim duygularini ne kadar guzel dile getirdin:((
BEn de anneannecigimi hatirladim...Ben hamileydim vefat ettiginde ve annemler bana soylemek istememislerdi bebege kotu birsey olmasin diye ama kotu haber cabuk duyulur derler bana halam soyledigi zaman ne kadar uzuldugumu anlatamam...Seni cok iyi anliyorum hele hele benim gibi sen de gurbetteysen ve son yolculuguna ugurlayamiyorsan:(((
Cok uzgunum...
Yattigi yer nur mekani cennet olsun...BAsiniz sagolsun....

Golifa
http://golifa.blogcu.com

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim