9 Şubat 2011 Çarşamba

Zeytinyagli Brüksel Lahanasi

Su bir iki gündür nedense kendimi hiç iyi hissetmiyorum,anlamadim gitti hiç keyfim yok. Neyse sizi fazla bunaltmadan tarifimize geçelim hafif güzel bir zeytinyagli oldu brüksel lahanayi severseniz zevkle yersiniz:))

Canim arkadaslarima ve ziyaretçilerime cici mi cici sevgiler.


Malzemeler

300g kadar brüksel lahanasi
3 adet küçük boy patates
1 adet orta boy sogan
3 adet küçük boy havuç
3 yemek kasigi zeytinyagi
1 tatli kasigi tuz
1 yemek kasigi seker
1 adet limon

Yapilisi

Patatesleri ve havuçlari temizleyip küp seklinde dograyin. Orta boy yayvan bir tencerenin içine zeytinyagi koyun...Patates ve havuçlari tavada yaklasik 5 dk sote edin. 1 adet bütün sogani olarak tencereye ilave edin 2-3 dk daha sote edin,ardindan brüksel lahanalari içine koyun ve 2-3 dk daha kavurun. Içine 1 yemek kasigi sekeri,tuzu ve sebzelerin üzerine çikacak kadar su koyup pismeye birakin. Ilik olarak servise sunun.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim bizim evde yenmiyor bu yararlı sebze maalesef ellerine sağlık öpüyorum.

Baharcicegi dedi ki...

kelebegim dikkat et kendine, bu aralar girip vakasi cok burdada
bende böyle yapiyorum et ve balik yemeklerinin yanina cok yakisiyor
öptüm canim

kalpkurabiye dedi ki...

canımm bazen oluyor öyle..
insan bir rahatlama ihtiyacı duyuyor kendinde:)
dilerim feraha erersin:)
brüksel lahanası hiç yemedim ve yapmadım ama güzel görünüyor:)

Unknown dedi ki...

Canim noldu sana geçmis olsun :(( Bazen banada oluyor öyle hiç keyfim olmuyor, moraller sifirda :( Ama mutfakta kendime oyaliyorum :) Umarim Eski haline dönersin canim. SAlatana gelecek olursak nefis goruuyor, ellerine saglik canim arkadasim benim

Yeşim dedi ki...

Bir kez pişirmiştim brüksel lahanasını bir daha pişirmedim malum ev halkının isteği üzerine:)
Ama yine aklıma düştü resmi görünce.
ellerine sağlık tatlım.
sevgiler.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

umarim cabuk toparlanirsin canim...
bende iki gündür migrenimle bogusuyordum.. sükürler olsunki gecti..

mmmh brüksel lahana cok lezziz görünüyor.. cok severim..

ellerine saglik tatlim.. cici sevgiler

NzlGl dedi ki...

Ne güzel olmuştur senin elinden huriyem ellerin dert görmesin....
Aman kendine dikkat et canım birkaç gün sürerse hemen bir doktora git olurmu?
seni çok öptüm
sevgilerimle

hunerlieller dedi ki...

aman dikkat et arkadaşım hasta olayım deme..ben bir haftadır yatıyordum..malum havalar bir garip..bende pek severim brüksel lahanasını..ama salata gibi yapıyorum.bu tarifi denemek lazım.eline saglık canım.

http://defneylebirlikte.blogspot.com/ dedi ki...

canım ellerine sağlık...sevgiler...

Nilgün dedi ki...

Geçmiş olsun, şifalar diliyorum. Salatan da nefis ellerine sağlık...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Canım inişler çıkışlar oluyor illaki !
kış ayları bir çok duyguya sebep oluyor,
ama mikrop, ama ruhsal yorgunluk bizi yoruyor olsa gerek..
çok düşme üzerine.. hayatı sırayla yaşamaya çalış,
bu güzel lezzetleri bizle paylaşmaya devam et..
ne çok severim zaten..
sevgiler huriyeciğim.

hdidem95 dedi ki...

çok severim ama benden başka kimse yemez evde malesef:) ellerine sağlık huriyem afiyet olsun öptüm sevgiler

mintinin dünyası dedi ki...

canım ellerine sağlık.şuanda mutfağımda brüksel var.akşam için yaptım.sen de de görünce koştum geldim.ben içine bulgur da koydum.ellerine emeklerine sağlık.sevgilerimle canım

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim