4 Şubat 2011 Cuma

Pirinçli Yesil Mercimek Corbasi

Sevgili arkadaslarima kocaman sevgiler...mercimek çorbasi yaptim geçen her ne kadar esim sevmesede asker de çok yemis diye simdi bir türlü yediremiyorum malesef. Bende sizlere sunayim dedim...

Cumaniz mubarek olsun arkadaslarim,dualariniz kabul olsun insallah...



Malzemeler


1 su bardagi yesil mercimek
1 kahve fincani kirik pirinç
1 sogan
tuz
etsuyu
1 tatli kasigi biber salçasi
siviyag

Yapilisi

Sogani kiyin,biber salçasini 1 tatli kasigi siviyagi ile bir kasede inceltin. Mercimegi ayiklayip yikayin. Süzüp genis bir tencereye aktarin üzerini iki misli su geçecek kadar haslayin...mercimegi süzün. Tekrar yikayip tencereye aktarin. Et suyunu ekleyip karistirin. Kiyilmis sogan,pirinç,salça ve tuzu ilave edin. Pirinçler yumusayincaya kadar pisirin. Ocaktan alin.

14 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

HAFTADA EN AZ 1-2 KEZ YENMESİ GEREKİYORMUŞ:) SIK YEMİYORUZ AMA BİZ SEVİYORUZ, BUGÜN ÇORBASI PİŞECEK BİZDE DE:) ŞİFA OLSUN CANIM BENİM,HAYIRLI CUMALAR

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı cumalar yeşil mercimek etten bile fay
dalı küçük oğlum çok sever.Ellerine sağlık öpüyorum.

Yeşim dedi ki...

ilk defa görüyorum pirinç konmuş halini.
ellerine sağlık canım.
Hayırlı cumalar olsun.

hdidem95 dedi ki...

çok sevdiğim bir çorba off bu soğuklarda sıcak sıcak ne güzel olur ellerine sağlık canım afiyetler olsun öptüm sevgiler

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

amin canim, sanda hayirli bereketli cumalar diliyorum!

corban nefisss görünüyor, cok severim yesil mercimegi!

afiyet, sifa olsun canim!

cici sevgilerimle

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Bayılırım bende. Ben pirinç yerine bulgurla yapıyorum.
Sevgiyle kal.

Sevil Şahin dedi ki...

Aslıcım canım benim valla benim eşimde pek sevmez oda yiye yiye bıkmış askerde :))
sanırım erkekler yemiyor bu nefis lezzeti her evde evin hanımı yiyor :))
canım ellerine sağlık afiyet bal olsun çok nefis olmuş
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Kûçükken annem ne çok yapardi. Cok severdim. Evlenince hep kirmizi mercimegi yapar oldum. Ellerine saglik canim nefis olmus.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık Huriyeciğim sıcak sıcak nefis gerçekten içim ısındı.

Sevgiler,
Evren

Gönülünce dedi ki...

Hayırlı cumalar canım...Bu güzel yemeği tüm erkeler sevmiyor galiba:)))Nefisss olmuş ellerine sağlık canım...

Sevgiler...

Leyla Poyraz dedi ki...

canım yine döktürmüşsün...bu havalarda bu çorbaya EVET derim..ellerine sağlık öpüyorum..sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

canımm ellerine emeklerine sağlık:)
erkeklerin yüzde seskseni askerlikten dolayı yeşil mercimeğe küsler:)
ama yanlış yapıyolar bilmiyolar:)

hayat dedi ki...

Canım, bizde de aynı sorun var. Ama ben çok severim. Senin çorbanda çok lezzetli görünüyor. Eline sağlık.
Sevgiyle kal...

aslı dedi ki...

Sıcacık, doyurucu bir çorba olmuş. Ellerinize sağlık.

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim