16 Şubat 2011 Çarşamba

Hardalli Patates Salatasi

Hepinize güzel bir gün diliyorum sevgili dostlarim..hersey gönlünüzce olsun.

Sizleri güzel bir salata tarifiyle basbasa birakiyorum:))



Malzemeler

4 adet haslanmis,soyulmus ve küp seklinde dogranmis patates
1 tane yesil taze sogan
1/2 demet maydanoz
1 su bardagi konserve misir

Sosu için

3-4 yemek kasigi siviyag
1 tepeleme yemek kasigi mayonez
3 tepeleme yemek kasigi yogurt
2 tatli kasigi hardal
1 adet limonun suyu
2 çay kasigi tuz ve karabiber
1 yemek kasigi kuru nane ve kuru feslegen
1 tatli kasigi kirmizi pulbiber

Yapilisi

Taze sogani ve maydanozu ayiklayip incecik dograyin. Haslanmis patatesleri küp seklinde dograyin. Patatesler derin bir kaba koyup içine taze sogan ve maydanozu ekleyin. Sosu hazirlamak için küçük bir kaba siviyag,hardal limon suyu tuz ve karabiberi karistirin. Mayonez ve yogurdu ilave edip kuru nane,kuru feslegen ve kirmizi pul biberi serpistirdikten sonra çatalla 2-3 dk çirpin. Iyice karistirdiginiz sosu salatanin üzerine gezdirin. Salata ve sosu iyice karistirip servise sunun ve afiyetle yeyin.

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Patates salatasına,özellikle de piyaz tarzı olana karşı büyük sempatim vardır.:)
Hardallı hiçdenemedim ama,beğeneceğimden eminim..
Not aldım,ilk fırsatta denerim inşaallah..
sevgilerimle..

NzlGl dedi ki...

Patatesin her türlüsünü çok severim huriyem
ellerine sağlık canım çok güzel olmuş
çok öptüm

Bir Dilim Düş dedi ki...

Huuurrrişimmmmmm ayyy ayyy ayyyy hardallar, mayonezler, mısırlar, patatesler offf nefisss bu salata bayıldımmmmmmmmm ellerine sağlık arkadaşım.

Sevgiler,
Evren

Unknown dedi ki...

Canım kardeşim ellerine sağlık salatan harika bende
isterim öpüyorum.

DATLIM dedi ki...

harika bir sos ve lezzet:) ellerine sağlık

YeMeK vAkTi dedi ki...

Hardalla aram iyi olmasada salata nefis görünüyor.Ellerine sğalık

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

offf bayılırımmm ellerine sağlık Hurişimm harikaa olmuşş...çoook öpüyorummm seniii:))

Unknown dedi ki...

Hardala bayilirim canim, çok severimde patates salatasi esliginde!! Ellerine saglik nefis olmus

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Patatesın her cesıdı sevılır bızde .Ellerıne saglık canım .Sevgıler..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

becerikli huriyem eline sağlık canım sana şifa olsun inşallah,sevgiler

Nilgün dedi ki...

Huriye'cim bu salata bu sosla çok lezzetli oluyor. Kızım kendisi yapıp koca tabağı önüne çekip yiyor. Ellerine sağlık canım..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

okadar severim ki..
çokda özledim sanırım :)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Salatanın her çeşidi beni büyüler.
Sevgiyle kal.

sarımutfak-hande dedi ki...

hiç denemedim bunu bu lezzeti merak ettim şimdi sanırım denemeliyim
ellerine sağlık canım

kalpkurabiye dedi ki...

canımm ellerin dert görmesin.. hardalla hiç aram olmasa da salatanın hakkını yiyemem:) nefis görünüyor..
öpüyorum seni..

mintinin dünyası dedi ki...

canımmm,
ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor.hardalın tadını sevmesem bile öyle leziz görünüyor ki sanırım buna dayanamaz yerdim.hayırlı geceler diliyorum.sevgilerimle

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim