25 Şubat 2011 Cuma

Etli top kabak

Tüm arkadaslarima sevdiklerinizle geçireceginiz tatli bir haftasonu diliyorum,hersey gönlünüzce olsun..



Malzemeler

7-8 adet yuvarlak kabak
150 g kadar kiyma
1 kahve fincani pirinç
1 adet sogan
1 adet domates
1 tatli kasigi salça
1 tatli kasigi siviyag
tuz,karabiber

Yapilisi

Kabaklari alacali soyup,kapagini kesip içini tatli veya çay kasigi ile oyun. Bir kabin içine kiymayi,yikanmis pirinci,minik dogranmis sogani,minik dogranmis domatesi ve baharatlari ekleyip iyice karistirin. Bos kabaklarin içine yerlestirin. Tencerenize yerlestirip,1 çay bardagi ile inceltilmis salçayi biraz siviyag ekleyerek tencerenize dökün ve yarisina kadar su ekleyerek pismeye birakin..pirinçler ve kabak yumusayana kadar pisirin ve atesin altini kapatin..sarimsakli yogurtla servis edin.



Okumasi en keyifli blog ödülünü sevgili lezzet saati arkadasim bana laik görmüs,kendisine çok tesekkür ediyorum ve bu armagani tüm blog arkadaslarimla paylasiyorum.

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım kardeşim bayılırım girit kabağı dolmasına ellerine sağlık kocaman öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Coook severim kabak dolmasini!! ellerine saglik canim, nefis olmus. Ve güzel dileklerin için tskler :)

minimutfaktan dedi ki...

Ben de zeytinyağlısını yapmıştım ama etlisi de çok güzeldir eminim, ellerinize sağlık.

fuat gencal dedi ki...

Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

yaz gelse diye bekliyorum,
mis gibi kabaklara kavuşsak kelebeğim..
ellerine sağlık canım

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

canim benim harika bir lezzet hazirlamissin! sunumunda yine cok hos olmus! ellerine emegine saglik fistigim..
ödülün hayirli ugurlu olsun ;) bende sana ve ailene mutlu bir haftasonu diliyorum..kocaman öpüldün..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

MMMM GİRİT KABAĞI HEM DE ETLİ:)) ÇOK SEVERİM,AFİYET ŞİFA OLSUN,YARASIN,ÖDÜLÜNÜ HAKEDİYORSUN ZATEN:)
SEVGİYLE SAĞLIKLA KAL HURİYEM

yedirenk dedi ki...

canım kabak dolman çok güzel görünüyor,ellerine sağlık...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

HURİYEM BU MEVSİMDE NERDEN BULDUN BU GÜZEL KABAKLARI NE GÜZEL BİR SUNUM BU BAYILDIM YAKINDAN NASIL BU KADAR GÜZEL ÇEKEBİLDİN HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK SEEVGİLERİMLE HAYIRLI PAZARLAR CANIM

aysemmutfakta dedi ki...

ellerine sağlık, etlisine bayılırım görüntü harika .

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

canım selam
kabak dolmasını severim ellerine sağlık pek güzel görüntüsü var tadı zaten güzeldir
huriyecim iyiydim de dün yolda düştüm ayağım çıktı
onunla uğraştık şimdi evdeyim uzattım ayağımı dinleniyorum
sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok iştah açıcı bir görüntü olmuş. Yoğurtla nasıl da lezzetli olmuştur.
Sevgiyle kal.

SEDA dedi ki...

Kabak dolmasının lezzetine bayılıyorum. Sunumu da çok hoş oluyor böyle. Ellerine sağlık

Sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

girit kabağını hiç almadım ben canım ya çok güzel olmuş:)
ellerin dert görmesin canım benim..
öpüyorum:)

YeMeK vAkTi dedi ki...

eLLERİNE SAĞLIK CANIM BAYILIRIM BU DOLMAYA:)

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor.olsada yesek :))

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim