13 Şubat 2011 Pazar

Tavuk (Midye tava lezzetinde)

Bu güzel tarifi çok önceden almistim bugüne kismetmis,tarifi sevgili Gül abladan aldim marifetli ablamin sayfasi muhtesem gezmenizi tavsiye ederim..kendisine bu güzel paylasimi için tesekkür ediyorum.

Gerçekten çok nefisti denemek isteyenlere siddetle tavsiye ederim,ben sosu yapmadim sizler yapmak isterseniz tarifini de paylasiyorum.

Hayirli kandiller dilerim dualariniz kabul görür insallah. Sevgililer gününüzde kutlu olsun ilk kez bu özel güne denk geldi ne hos.



Malzemeler

750g kusbasi tavuk eti
1 sise maden suyu
1 su bardagi un
1 tatli kasigi tuz

Sosu için

250g yogurt
3 dilim ekmek içi ufalanmis
2 dis sarimsak
1 çay bardagi ceviz içi

Yapilisi

Tavuk etleri kusbasi dograyin ve unlayin,çöp sislere geçirin...ayri bir kapta maden suyu,bir su bardagi un, ve tuz iyice karistirilir,koyu bir bulamaç elde edilir,sislere geçirdigimiz tavuk etleri bu karisima bulayin ve siviyagda kizartin.

Eyer sosu yapmak isterseniz,yogurt,dövülmüs ceviz içi ve sarimsaklar,ufalanmis ekmek,hepsi karistirilip bir sos hazirlanir kizartilan tavuklar bu sosa batirilip sicak olarak yenir.

17 yorum:

Unknown dedi ki...

pazar pazar bu bana yapılırmı acıktım:))Elleri
ne sağlık canım mutlu pazarlar öpüyorum.

minimutfaktan dedi ki...

Çok farklı ama eminim çok ta lezzetlidir, ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Degisik bir lezzet olmus, ama nasilda lezzetli gorunuyor canim arkadasim !! Ellerine saglik vee kandilin mubarek olsun, Allah dualarini kabul etsin

fatosun mutfagından... dedi ki...

Sevgili!
Ümmü Mektum gibi
Seni görmeden sana sesleniyoruz
Alıp verdiğin nefesi duyar gibi
Sanki açınca gözlerimizi
Seni görecekmişiz gibi
Sana sesleniyoruz.
Senin huzurunda ses yükselmez.
Edeple konuşulur; edeple susulur.
Hele biz ki bu kapının dilencileri,
El açıp beklemekten başka
Bize bir şey düşmezdi ama
Şu araya giren yıllar olmasa
Medine’ne uzak yollar olmasa ...HAYIRLI KANDİLLER GÖNÜL DOSTUM..

Unknown dedi ki...

hayirli kandiller :)

Gönülünce dedi ki...

Mübarek Mevlid kandilinizi kutlar, herşeyin gönlünüzden geçtiği gibi olmasını temenni ederim. Kandiliniz mübarek olsun.


Tavuk parçaları nefiss görünüyor sos ile harika yenir nefisler...Ellerine sağlık canım...

Sevgiler...

Sevil Şahin dedi ki...

hımm çok nefis tavuk sever biri olarak bayıldım ellerine sağlık afiyet bal olsun

Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaşlarını bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.

sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

çok teşekkür ederim canım seninde kandilin mübarekolsun.tavukda ye beni diyor ellerine sağlık

nesrin dedi ki...

Cok lezzetli olsa gerek. Ellerine saglik. Kandilin mubarek olsun.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Değişik bir tarif olmuş. Görüntüsü de çok güzel.
Tüm dularımızın kabul olması dileğiyle, kandilin kutlu olsun.
Sevgiyle kal.

www.sendepisir.com dedi ki...

Bu tarifi bende sıkça yapıyorum özellikle sosuna bayılıyorlar. Ellerine sağlık, hayırlı kandiller..

Baharcicegi dedi ki...

ben hic yemedim ama görüntüsü enfes olmus
canim kandilin mubarek olsun

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hayırlı kandiller canım,
ne güzel bir tarif :))
sevgiler...

saniyesultan dedi ki...

güzel bir tarife benziyor ama ben pek tavuk sevmem.....
Annemler iyidir soranlara selamı var......ayağın nasıl oldu umarım düzelmişsindir......

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine emeklerine sağlık..
kandil günü tüm köy toplanıp helva kavurduk, o yüzden iki gündür hiç gelemedim bloglara doğru dürüst..
ellerine sağlık..
tavuğun çok nefis görünüyor canım..

Adsız dedi ki...

Senin de kandilin mübarek olsun Huriye'cim.
Midye tava lezzetindeki tavuk, cok severim, ne zamandir da yapmamistim, simdi canim cekti. Ellerine saglik canim.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

HURİYECİM ellerine sağlık canım beğenmenize çok sevindim gerçekten çok lezzetli oluyor benim torunların en sevdiği tavuk yemeği
kusura bakma canım sizleri ziyaret edemedim peygamberimizin doğum günü için 60 tane şeker hamurlu kekler hazırladım 2 günümü aldı ancak sizlere gelebildim canım sevgilerimle

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim