18 Şubat 2011 Cuma

Firinda Makarna

Cumaniz mubarek olsun sevgili dostlarim.



Malzemeler

1 paket çubuk makarna
2 kasik yag
2 kasik un
yarim litre süt
2 yumurta
üzeri için rendelenmis kasar peyniri

Yapilisi

Sos için: Yag ile un pembe renk alana kadar kavurun. Sütü yavasça ekleyin muhallebi gibi pisirin. Soguyunca yumurta,tuz ve karabiber ekleyip iyice karistirin.

Borcami yaglayin veya firin kabinizi. Hazirlanan sostan biraz koyup yayin.

Haslanan soguk sudan geçirilmis makarnayi borcama dökün. Birkaç parça minicik dogranmis tereyag serpistirin. Sosu makarnanin üzerine dökün,rendelenmis kasar peynir rendesini her yerine serpistirin ve firina verip kizartin...dilimleyerek servis yapabilirsiniz.

16 yorum:

saniyesultan dedi ki...

ben değil ama kızıma hergün makarna versen yer....ellerin dert görmesin...Öpüldünüz...

minimutfaktan dedi ki...

Nefis görünüyor makarnan, ellerine sağlık.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor özelikle ilk resme bayıldım

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel pişmiş.Çok lezzetli bir tat.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Canım kardeşim ellerine sağlık uzun zamandır yapmadım bak aklıma düştü öpüyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

hayırlı ve bereketli cumalar canımm:)
fırın makarnayı pek severimm çok severimm:)
nefiss görünüyor..
öpüyorum çok:)

çınarkurabiye dedi ki...

uzun zamandır ziyaret edemiyordum herzamanki gibi süpersin ellerine sağlık..hayırlı cumalar diliyorum..

nesrin dedi ki...

Ellerine saglik. Harika olmustur. Sevgiler...

hayat dedi ki...

Canım sana da hayırlı cumalar.
Fırın makarna çok nefis görünüyor. Eline sağlık.
Sevgiyle kal...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Huriye'cigim, ne kadar guzel olmus.

Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta sonu diliyorum.

www.sendepisir.com dedi ki...

Ellerine sağlık canım, mutlu hafta sonları..

fatosun mutfagından... dedi ki...

vaayy anam bacımm sen nettiinn..en sevdiğim şey makarna..her şekli..her hali..ellerine sağlık..hurişimm öptümm

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Huriyecim ellerine sağlık
Ben bayılırım fırında makarnaya

MUTlU PAZARlAR

Disalce dedi ki...

canım ellerine sağlık.....görüntü al beni ye diyor....üzeri öyle güzel kızarmış ki harika...sevgiler canım...

Unknown dedi ki...

ellerine saglik cnm hayirli günler hayirli haftalar:)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Hurişim ellerine sağlık harikaaaa offf ne güzel bir fotoğraf böyle :))))

Sevgiler,
Evren

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim