3 Aralık 2010 Cuma

Firinda knorrlu tavuk baget:))

Türkiye'de oldugumda yazlik evin orada Carrefour magazasi vardi inanin Fransadakinden çok daha güzeldi firin bölümünde çalisanlarin eldivenleri dahi vardi ki burada yok...çesit bol idi ve merakla raflara bakarken orada bulamadigim birsey varmi diye,birde bu tavuk çesnisini gördüm alip evde denedik ailecek begendik hem pratik hem lezzetliydi,bir kaç paket aldim tekrardan burda denedim yine bayildik...aynisi burada yok malesef ama bir arkadastan ögrendigime göre Fransada 2011 yilinda üretime geçecekmis,neyse tadmayanlara vakti olmayanlara tavsiyem olur.

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum.



Malzemeler

1 kg tavuk baget

1 paket knorr çesnisi "Baharatli ve sarimsakli" ben bunu kullandim ama çesit bol dilediginizi alabilirsiniz.

Yapilisi

Yikanmis tavuga bir paket knorr baharatli ve sarimsakli poseti tavuklarin üzerine bosaltin (paketin içinde hazir bir tane firin poseti var)...posete bir kaç delik yapip, firina verin 1 saat pisirin.

Yanina mantar ve patates püresi yaptim. Afiyet olsun,

4 yorum:

hunerlieller dedi ki...

selam canım.pratik ve lezzetli bir tavuk yemegi olmuş.yanına mantar ve püre güzel bir seçim.sizlere afiyetler olsun.görüşmek üzere..

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık huruşim:)))mutlu hafta sonları..öptümmm

meltem beker dedi ki...

canım ellerine sağlık:)
Güzel bir pazar günü diliyorum:)
kucak dolusu sevgiler...

mintinin dünyası dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım
bence çoook güzel olmuş...güzel bir hafta diliyorum sana.en güzel sevgilerimle

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim