5 Aralık 2010 Pazar

Et...et...et

Hobidunyam tarafindan düzenlenen yemek etkinliklerinin 8.si olan "Kurban bayrami sofralari" etkinligine ev sahibeliyi yapan sevgili özleme yolluyorum tarifi...kendisine kolayliklar diliyorum.



Malzemeler

kusbasi dogranmis dana et
siviyag
tuz,kekik

Yapilisi

Öncelikle bir tencerede etleri yagsiz sekilde koyalim,etler suyunu salip çekinceye kadar pisirelim...ardindan siviyag ekleyip etleri kavuralim...kekik,tuz serpistirip bir iki çevirip atesi kapatin afiyetler olsun.

9 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

TAM ZİYAFET YEMEEĞİ OLMUŞ HURİYECİM ETLERDE NAR GİBİ KIZARMIŞ TANE TANE PİLAV DAHA NE OLSUN ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER HAYIRLI PAZARLAR CANIM

Baharcicegi dedi ki...

Pilavla nefis olmus yanina acili tursu tam kis yememgi olmus eline saglik canim

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım, ben de yeniden döndümmmm haberin olsuun!!!!

Sevgiler,
Evren

aslı dedi ki...

İki tarifte birbirinden güzel olmuş vallahi.
Ellerinize sağlık, sevgiler.

keskinli dedi ki...

hurisim süper görünüyor pilavda yaninda tane tane gel beni ye diyor ellerine saglik sevgiler...

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

CANIM NASILSIN
uğrayamadım uzun zaman oldu iyisindir inşallah
ellerine sağlık ben salçasız olandan alayım bir tabak
öpüyorum hoşçakal

sarımutfak-hande dedi ki...

yanında pilavla ımmm mis gibi harika
ellerine sağlık canımcım

özlem dedi ki...

canım teşekkürler tarifini aldım. inşallah sayenizde bol katılımlı bir etkinli olur. ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

O pilav neydi öyle :)
Ya et,ağzımın suyu aktı resmen :)
Tam kıvamında olmuş her ikisi de.
Ellerine sağlık..
Afiyet,şifa olsun ..
sevgilerimle..

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim