13 Aralık 2010 Pazartesi

Ananasli Alt Üst Keki

Herkese güzel bir hafta diliyorum...dilediginiz hersey gönlünüzce olsun.

Cok güzel bir kek oldu...



Malzemeler

1 küçük kutu konserve ananas hazir halka seklinde dilimlenmis
200 g un
100 g toz seker
100 g eritilmis tereyag
2 adet yumurta
1/2 paket kabartma tozu
20 cl krema yani bir küçük kutu
1 küçük sise hazir karamel

Yapilisi

Yumurtalari çirpin "el çirpiciyla". Toz sekeri ekleyin ve çirpmaya devam edin. Eritilmis tereyagi ve kremayi ekleyin. Unu,1/2 paket kabartma tozunu ekleyip çirpin. Bir tane hazir kutu karameli kek kalibinizin içerisine dökün,üzerlerine ananaslari yan yana yerlestirin.

Cirpmis oldugunuz hamuru ananaslarin üzerine dökün ve 200 °C firina verip pisirin...yaklasik 40 dk siz yine firininizi kontrol edin.

Hazir karamel bulamazsaniz bu sekilde yapabilirsiniz...bir küçük tencereye ananas kutusunun içerisinde kalmis suyu ve 10-15 adet kesme sekeri koyup karamel elde etmis oluyorsunuz,bunu da firindan çikmis sicak kekin üzerine her yerine gelecek sekilde yayin...ama hazir karamelle daha lezzetli oluyor beraber pisiyorlar tavsiye ederim.

17 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

mhhhhh.. işte buna dayanılmaz huriyeciğim.
ananas ve karamel dedin beni mest ettin..
ellerine sağlık.

ham ham ev yemekleri dedi ki...

Ananas çok severim .. ben de ananaslı tatlı tarifi var keki mutlaka yapacağım.. ellerine sağlık..

DATLIM dedi ki...

Nasıl bir görüntü bu :)harika! ellerinize sağlık

saniyesultan dedi ki...

iyi bir hafta senin olsun...merhaba huriyeçiğim....pastadan aldım gidiyorum.

Narince dedi ki...

Ne güzel bir keke bu, ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Canım mutlu haftalar kekin harika olsada yesem kocaman öptüm.

Deli Anne dedi ki...

ananası da pek severim, keki de.. ikisi bir arada şahane.. elinize sağlık

aslı dedi ki...

Çok sık yaptığım, arkadaşlarımın benden en çok istediği kektir. çok güzel olmuş, ellerinize sağlık olsun.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik canim..sevgiler..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

HURİYECİM DAHA FAZLA BAKACAK MECALİM KALMADI:(((
AFİYET ŞİFA OLSUN

nesrin dedi ki...

Ellerine saglik. Ananas nasil da tatli sulu bir lezzet katmistir. Sevgiler Berlinden...

funda dedi ki...

ya süper hurişim.ellerine sağlık.harikasın.

Saliha dedi ki...

ananası cok severım,ellerinize saglık..
sevgılerımle..

YeMeK vAkTi dedi ki...

Merhaba,ellerinize sağlık kek harika görünüyor.Daha evvel hiç ananaslı kek denemedim ama bu görüntü karşısında denemeyi düşünüyorum:)

Birsel ve İrem dedi ki...

Bayıldım, harika görünüyor. Bir sonraki kek denemem bu olacak galiba:)) Ellerine sağlık, afiyet olsun.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

selam Huriyem ellerine sağlık ablacığım yaaa ben ananas manyağı olarak hele de karamellisine ooofff bakamıyorum şuan nefis olmuştur eminim hele kokusunu düşündükce aklım gidiyor:))
afiyetle sevgiyle kal

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık süper bir kek olmuş canım

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim