3 Kasım 2010 Çarşamba

Somonlu Kremali Pirasa



Malzemeler

kisi sayisina göre somon

" " " " " bir tane pirasa

creme fraïche veya kati krema

tuz,karabiber

biraz siviyag


Yapilisi

Pirasalari halka seklinde dograyin,yikayin ve biraz tagda pirasalari çevirin küçük tencerenizin kapagi kapali olsun yoksa pirasalar yanabilir. Yumusadiklari zaman tuz ve karabiber serpistirin.

Firin kabina pirasalari yerlestirin,üzerlerine somonlari yerlestirin,dilerseniz tekrardan karabiber serpistirin...üzerlerine de crème fraîche ekleyin (krema)...firin kabinizin üzerine folyo kagidiyla iyice kaplayin ve firina verin...180 derecelik isida yaklasik 20-25 dk pisirin yine kontrol edin somonlarinizin kalinligina bagli.

5 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Yaa bak şimdi nasılda nefis görünüyor bu tam da karnım açıkmışken :))
ellerine sağlık canım..
Nefis bir tarif...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hüriyeciğim bu benim için mükemmel bir tercih olmuş :))
somona olan sevdam malum ! sebzelerle çok kullanıyorum bende, ama pırasa denemedim, ilk fırsatta hemen denemek üzere, teşekkür ediyor,
sevgilerimi iletiyorum canım.

made in funda dedi ki...

SÜPER BİR YEMEK OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

HUriyecim sen nerelerdeydin bir ara rahatsızdın sonra haber alamadım senden nasıl oldun ellerine sağlık canım tam mevsim sebzesi ve güzel bir yemek olmuş sevgiler hayırlı günler canım

Unknown dedi ki...

Bence de süper olmuş.Ufak bir ödülün var bende canım,kabul edersen sevinirim :)

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim