5 Mart 2010 Cuma

Dostluk ödülü

Evet bu güzel ödül için sevgili karabiberinmutfagi'na çok tesekkür ediyorum...çoktandir böyle güzel ödül almamistim,beni çok sevindirdi sagol arkadasim.

Ne kadar hos ki bu sanal alemde çok hos dostluklar kuruldu,sankili bir birimizi taniyormusuz gibi yorumlar yazip,güzelliklerimizi,üzüntülerimizi paylasiyoruz...iyiki ben siz dostlarimi tanidim iyiki varsiniz.




Dost;

Seni sen olduğun için sevendir

Yüreğinin sesini uzaklarda bile dinleyendir

İki eli kanda olsa derdine yetişendir

Varolduğunu hissetiren,kıymet bilendir

Dostdur sözde değil özdedir adı...

Sabun köpüğü değil, darlık anında kaybolmaz

Sözünün eri güvenirliği tartışılmaz

Bilirsin, çıkılan yolda yarenlikden caymaz

Hayatına girdi mi kolay kolay çıkamaz

Dostdur sözde değil özdedir adı...


Karabiberinmutfagin'dan aldim siir,ne kadar dogru sözler degilmi,dostun anlami baskadir..

Beni ziyaret eden ve yorum birakan tüm dostlarima,arkadaslarima bende dostluk ödülünü hediye ediyorum.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim harika bir şiir ödülün için tebrik
ederim kocaman öpüyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

teşekkürler sevgiler canım.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

yemeğin harika görünüyor ellerine sağlık Hurişimm ödülün içinde tebrik ederim canısı iyiki varsın..

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim