15 Mart 2009 Pazar

Peynirli-Ispanakli Börek

Canlarim herkese merhabalar...biliyorum baya bi geciktim beni merak eden arkadaslarima çok tesekkür ediyorum...haberde veremedim blogumda annecim Tr'den geldi üç gün olacak...öyle özlemisiz ki anlatamam sizlere 7 ay görememistik sükür kavustuk,bol bol hasret giderdik.



Malzemeler

2 adet yufka
1 fincan beyaz peynir
1 tutam ispanak yapragi
1 adet yumurta
yarim çay bardagi çiçek yagi
susam
yarim çay bardagindan biraz fazla su
tuz,pulbiber
çörek otu

Yapilisi

Yufkalari tezgaha yayiyoruz. Diger tarafta parçalayicinin içine beyaz peynir,ispanak yapragi,çiçek yagi,su,tuz,pulbiber koyup karistiriyoruz. Bu iç harci (püre halinde oluyor) kasik yardimiyla yufkanin üzerine yayiyoruz. Bir ucundan baslayarak yufkayi rulo halinde sariyoruz. Ucundan tutup sol tarafa dogru kivirarak çeviriyoruz. Diger ucunu da ayni sekilde yaparak ortada bulusturuyoruz. Üzerine yumurta sürüyoruz çörek otu veya susam serpiyoruz 180 derece isitilmis firinda 10 dk pisiriyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim