11 Aralık 2009 Cuma

Salçali domatesli biftek

Merhabalar arkadaslar,

Herseye ragmen hayat devam ediyor,hepinizin destekçi yorumlariniz için çok tesekkür ediyorum, acimi benimle paylastiginiz için kendimi az da olsa yanliz hissetmedim sagolun canlarim.

Nedense tüm tariflerimin resimleri gitmis ama yazili tarifler duruyo sinir oldum,nasil oldu anlamadim insallah tekrardan bulabilirim yoksa malesef zamanla yaptikça tekrardan resimlerini çekip eklemek zorunda kalicam.

Herkesin bildigi lezzet ve çogunlukla severek yeniliyor degil mi?



Malzemeler

4-5 dilim biftek
1 tane domates
1.5 yemek kasigi salça
1 tane kuru sogan
2 tane yesil biber
1 dis sarimsak
siviyag
tuz,karabiber,kekik ve pulbiber

Yapilisi

Bir tavada etlerimizi hafifçe pisirelim,pisirdikten sonra bir kaba alin. Bir tencerede yagi koyup dogramis oldugunuz sogani kavurun,dogranmis domatesi,sarimsagi ve ikiye kesilmis biberleri ekleyip kavurun...kavurduktan sonra salçayi da ekleyip karistirin...ardindan bir çay bardagi su ekleyip kaynamaya birakip etleri içine atin (su az gelirse biraz eklenebilir)...en son baharatlari ekleyin...ve böylece sosla özlesmis olacaktir...suyuiyice azalana kadar pisirilip servise sunulur.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık harika bir görüntü kocaman öpüyorum...

fatostuncay dedi ki...

ellerine saglık canım benım..
cok guzel gozukuyor..
ne kadar da özlemişim seni..
eskiden ne kadar yorumlasırdık..
sımdı herkesle koptuk valla..
ama inan kalbimdesiniz..
opuyorum cok..

Adsız dedi ki...

cnm sana birsey sormak istiyorum?? Daha dogrusu bu yorumu okuyan herkese??
Blogcuda neler oluyor??????
Bir haftadan beridir bloguma giris yapmayi birakin yazi,tarif ekleyemiyorum!!!!
Lutfen buraya benim icin msj birakin

Hepinize tesekkurlerxxxxx

http://golifa.blogcu.com

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Golifacim canim seni anliyorum malesef blogcu degisti ve senin gibi bir sürü arkadas zor durumda bende eski sayfama giris yapmak istedim yorum yazmak için arkadaslara olmuyordu blogcu çok kötü olmus...hiç begenmedim insallah hal olur bende anlamadim gitti. öpüyorum seni.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ellerine sağlık canım.
hayat her haliyle devam ediyor,
haklısın..

sofrakeyfi dedi ki...

kelebeğim nasılsın canım
umarım kendini toparlamışsındır huriyecim
ellerine emeğine sağlık kocaman öptüm seni
sofrakeyfi.blogcu.com

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaşım telaşım olduğu için buralardan uzaktım ve anneciğinin vefat haberini kaçırmışım...Okuyunca inan çokkk üzüldüm...Takdiri ilahi başın sağolsun anneciğinin mekanı cennet olsun...

Yemeğin harika görünüyor sunumda şık olmuş...Ellerine sağlık canım...

Güzel bir hafta geçirmeni dilerim...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Herşey için sabır diliyorum.Blog resimlerinede üzüldüm.Ellerinize sağlık.Sevgilerrrr.

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım benim nerelerdesin..inşallah iyisidir..görüşmek üzere Rabbime emanet ol..kocaman öpüyorum...

aslıhan dedi ki...

Huriye'cim YENİ YIL'da herşeyin gönlünce olmasını diliyorum.Önce sağlık,huzur,mutluluk ve sofralarımızdan da bereket eksik olmasın...Seni kocaman öpüyorum.sevgiler....

hdidem95 dedi ki...

Bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!

Ferkay dedi ki...

Yeni yılın sana ve sevdiklerine sağlık mutluluk ve başarılar getirmesini dilerim canım.
Sevgiler..

çınarkurabiye dedi ki...

Canım merhaba :)))
Tariflerin süper takip ediyorum ama uzun zamandır yorum yazamadım artık döndüm :)sana sayfamda ödülüm varrr :DDD sevgiler

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim