9 Ekim 2009 Cuma

Manti Makarna

Bu güzel makarna tarifini arzu arkadasim'dan aldim kendisine tesekkür ediyorum.



Malzemeler

yarim paket resimdeki gibi makarna
250g kiyma, karabiber
pulbiber,tuz

Haslamak için: su,tuz,siviyag
Üzeri için: sarimsakli yogurt
Sosu için: tereyag ve pulbiber

Yapilisi

Kiymayi ve baharatlari yogurun. Tek tek makarnalarin içlerini harçla doldurun. Tencereye su koyup haslayin siviyagi'da ekleyin. Makarnalari haslanmis suyun içine atin. Pisen makarnayi servis tabagina alin,üzerine sarimsakli yogurtu dökün ve sostan gezdirin.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Canim benim, seni aramizda tekrar görmek ne kadar güzel, hos geldin..

Basin saolsun tatlim, Allah'tan enistene rahmet diliyorum, nular icinde yatsin.

Makarnan da cok nefis görünüyor, ben de canim manti istediginde pratik oldugu icin yapiyorum, ellerine saglik. Cok öpüyorum seni..

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımmm hoşgeldinn ...özledik seni..artık aryı bu kadar açma...başın sağolsun bu arada..canım..öpüyorum kib

Unknown dedi ki...

canım hoşgeldin yeniden..
Başınız sağolsun ,sende biran önce sıkıntılarından kurtulursun inşallah.sevgiler gönderiyorum.
Ellerine sağlık ayrıca.mantıya bayılırımmm..

NzlGl dedi ki...

Başın sağolsun hurişim. Allah geride kalanlara sabırlar versin.
Evet stres üzüntü şekere hiç iyi gelmez. Lütfen kendine dikkat et.
Sayfana döndüğüne çok sevindim. Sana kocaman bir HOŞGELDİN diyor çok öpüyorum canım

balböcükleri dedi ki...

oooh iyiki döndün bol bol yazışmak dileğiyle

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

öncelikle merhabalar canım.
BAŞINIZ SAĞOLSUN..
seni tekrar güzel bir tarifle görmek harika..
sevgiler canım..

Unknown dedi ki...

Canım nerelerdesin sen çok merak ettim mantı makar
nan süüoer ellerine sağlık öptüm...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım ne güzel yazını okumak, başın sağolsun tatlım hayyata her şey bizler için.

Sevgiler,
Evren

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım başın sağolsun ve senden haber almak yine3 de güzeldi. Unutma ki hayatta her eşy bizim için...

Sevgiler,
Evren

mutfaktakizaman dedi ki...

basiniz sag olsun..

boyle bir makarna turu bende cok yapiyorum ellerinize saglik nefis gonuyor..

serinmavi dedi ki...

Başınız saolsun canım,allah rahmet etsin eniştene.....
yine burada olmana sevindim :) hoşgeldin sefalar getirdin :)

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

Canım benim yaaa,seni kadar çok özlemişiz.yorumunu görünce çok mutlu oldum.İnşallah bir daha bu kadar uzun süre ara vermezsin.herşeyin yolunda olmasına çok sevindim.herşey bizler için.başınız sağ olsun. Rabbim evlerinize iyilikler versin.hastalığın içinde çok geçmişler olsun.seni ve nefis tariflerini görmek çok güzel.tekrar hoşgeldin.herşey muhteşem görünüyor.görüşmek üzre.öptümmm.

Yorum Gönder

Yorumlariniz için çok tesekkürler...Tekrardan beklerim